Fredericia Havn har sat en ny rekord i containerhåndtering. I løbet af de seneste 29 timer har havnens dedikerede kranførere, i samarbejde med Fredericia Shipping, arbejdet ekstra hårdt. De har håndteret imponerende 1.044 containere på ét skib, nemlig VALDIVIA, og dermed sat en ny containerrekord på Fredericia Havn. Dette vidner om havnens bemærkelsesværdige effektivitet og kapacitet.

Denne bedrift er et tegn på det stærke samarbejde mellem havnens ansatte og Fredericia Shipping, samt på den moderne infrastruktur og teknologi, som Fredericia Havn har investeret i. Havnen fortsætter med at spille en vital rolle i regional og national logistik, og denne rekord er blot et eksempel på, hvordan ADP stræber efter konstant forbedring.

– Et stærkt arbejde af vores dygtige kranførere, som er med til at gøre det muligt for havnen at opnå nye højder i containerhåndtering. Vi ser frem til at sætte endnu flere rekorder i fremtiden, skriver ADP A/S på sin Linkedin-profil.